Pelleskop-livet

Illa, illa

Publicerad 2007-03-27 11:04:41 i Allmänt

Idag hade Nero på något sätt slunkit ut utan att jag visste om det - vi har staket  o grejer runt tomten så det är iofs ingen fara, men han skäller och ser farlig ut när nån går förbi. Hur som helst - när jag upptäckte att han var ute upptäckte jag också att dagens post låg slängd på marken bredvid postlådan! Tydligen hade söta monstret skrämt brevbäraren så att han inte vågade lägga posten i lådan! Usch, det är verkligen illa - visserligen vill Nero bara pussas samt hjälpa till att bära in posten men vad ska en stackars postiljon tro när gossen kommer farande med öronen bakåtslickade, med ett väldigt flin så att alla stora vita tänder glimmar i det svarta nyllet och värsta basskallet. Nej, nu får jag faktiskt skämmas för min hundhållning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela