Pelleskop-livet

Snart så!

Publicerad 2007-07-25 17:54:48 i Allmänt

Snart finns det fri golvyta här o där i vårt hus, och då - då kommer jag att gå vidare med min infernaliska plan! I alla fall så är hundarna inte precis vana vid moppning o slikt - de blir helt utslagna hela tiden! Nu ligger det tre små filurer här omkring mig - alla tre ligger på sidan med benen rakt utsträckta och ser ut som om de inte tänker vakna mer på den här sidan om domedagen. Och då har dagen för deras del ändå bara inkluderat: molekylen, koppelpromenad neråt stan med hälsande på litet intresserade fotgängare samt viss koppelträning av i synnerhet Ying (varmt var det!), lunch, ensamma hemma medan den här lilla hemmafrun åkte o slängde kartonger o kartonger o kartonger o nåra till kartonger, trädgårdsvistelse med godisletning (för att hemmafrun ville dricka kaffe i gröngräset samt framför allt i Lugn och Ro) och slutligen kloklippning på 12 tassar (hoppas att jag räknade rätt nu). Nu ska jag städa litet till och sen tänkte jag åka till hundlekplatsen med jurren, om inte regn o åska föregriper detta. Det ser lurigt ut, det gör det.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2007-07-27 11:08:04

Hej hej igen! Varju tvungen att ta en kik även i bloggen. Fina bilder o rolig läsning! Välkommen tbx in till oss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela