Pelleskop-livet

Blocket-åldern

Publicerad 2007-07-31 22:59:33 i Allmänt

Ying har kommit i värsta blocket-åldern på promenaderna. Ni vet - ettårig hanhund säljes p.g.a. hastigt påkommen allergi. Det stämmer verkligen; jag får invärtes eksem varje gång jag tar en promenad med busen. Han däremot är nog knappt medveten om att jag är med... Om jag stannar och hojtar och tjoar, smårycker i kopplet, prasslar med godispåsen och till slut klappar hårt i händerna KAN det hända att han vänder på huvudet och ger mig en hastig blick. Han ser ut att tycka att jag är litet besvärlig men han har liksom överseende... Nåja, det brukar bara dröja 1-2 år innan de blir hanterbara igen.

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2007-08-01 07:08:18

Ja vad ska man säga... HÅLL UT! Jag vet hur det är... Marie kan vara avlastningstant och ta en promenad då och då...*s*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela