Pelleskop-livet

Åter från di döde

Publicerad 2007-07-10 20:49:46 i Allmänt

Japp, jag överlevde - konstigt nog! Nu är det dock bättre än vanligt - jag har SEMESTER!!

image126

Såna här är det gott om i skogarna - Tigger o jag trattar i oss. Några planerar jag att hemföra för pajtillverkning också. Jag när även vilda planer på att göra Drottningsylt, men jag tycker så rysligt mycket om att äta hallonen direkt från buskarna, så vi får se hur det går med den saken.

image127

Här står Tigger och ser ganska rar ut, eller hur? Han har en så ädel snok - och så funktionell, sen! Allt nosarbete gillar Tigger - i synnerhet att leta paket med godis i förstås, men han tycker faktiskt väldigt mycket om att få en uppletanderuta att söka av i skogen också. Han är väldigt envis och tröttnar inte om det är svårt, och han tar med sig saken tillbaka, även om han ännu inte bär den ända fram till mig.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2007-07-18 20:53:22

Tack för grattishälsningen och grattis på dig oxå.
Kul att vi fyller år så nära varandra.
Får man fråga hur mycket du fyllde,själv fyllde jag 44 år.
Kram!

Postat av: Marie

Publicerad 2007-07-18 22:19:56

Hur står det till i regnet, blåsten och solen... ingen ordning på någonting. Själv är man tillbaka på jobbet, längtar som besatt efter att veckorna ska gå och speciella hjärtliga ting....
Hur går det för dig?
kram, terroristmatten och hennes skäggiga man

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela