Pelleskop-livet

Samma lika

Publicerad 2007-02-19 09:52:53 i Allmänt

Denna helg har varit gråmuggig och råkall. I lördags var det full rulle på hundkurser förstås, Yingen o alla hans unghundspolare var tämligen förvirrade, Nero skötte sig alldeles över förväntan (och var SÅ trött sen) och Jazz viltspårar som en hel bajrare - sen klättrar han upp på min axel och vill sitta där. Mellanbarnet och Olsson har varit hemma i helgen, en av dem var väldigt luddig - gissa vem! Redan nästa helg kommer de hem igen, då för en veckas sportlov i hemmet. Hurra! Igår lyckades jag tappa bort Nero-labero i skogen IGEN, snart ska jag skaffa en bur på hjul att rasta honom i! Nå, han var tämligen ömklig och ynklig när han kom till rätta igen och ville nog helst bli buren på hemvägen. Nu har jag satt minsta barnet att träna småhundarna i cirkuskonster, hittills verkar di mest träna på att yla och gråta efter sin "mor" - det blir nog mest tålamodsträning för det arma barnet!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2007-02-20 13:56:56

Åh vad jag gillar er blogg...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela