Pelleskop-livet

Yingmonstret

Publicerad 2007-08-23 15:52:54 i Allmänt

Nu är Yingen betydligt gladare - men huvva vad med energi han har! Jag tog en liten morgonpromenad med honom där han fick springa lös; världens snabbaste o gladaste pej var det! Att ha honom i koppel är inte roligt, han är rysligt stark trots att han inte väger så mycket. Idag har han fått vara utan tratt ganska mycket för han håller inte på och kliar sig eller nåt. Ögonen är också något mindre röda så han ser inte fullt lika läskig ut, men likafullt skulle han kunna illustrera Baservilles hund på ett ganska illusoriskt sätt.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2007-08-23 18:07:50

Skönt att slippa tratten! Snart dax för ny tävling med Jazz om jag inte missminner mig (?) Leta leta - jo den 30:e! Vilket minne jag har! Håller tummar & tassar för er! Lägger till dig under länkar på min blogg, hoppas det är ok! Tjing på er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela