Pelleskop-livet

Det finns fler!

Publicerad 2007-08-31 19:32:01 i Allmänt

Alltså fler än jag som tycker att agility är småtramsigt - det värmer mitt hjärta, det gör det. Nu ska ju visserligen Jazz o jag faktiskt vara med i en officiell agilitytävling men det är en eftergift från min sida, eftersom Jazzen dels älskar agility och dels är väldigt duktig på det (och så förekommer det ingen tandvisning där, stort plus. Gäller bara att ta sig igenom inmätningen utan skandal). Men som sagt, det är inte min grej! Jag borde nog ha skaffat några andra hundraser för min håg står helt till lydnad och bruks. Och här sitter man med en russlare, en pinne, en pej och en staffie!! Varför gör somliga det så svårt för sig?!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2007-09-01 16:25:21

Med risk att få hela agility-maffian efter mig.. Jag brukar lite småelakt säga -"Agility är för dom som inte har råd att ha häst!!" HA HA HA 'asg* Sorry folks!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela