Pelleskop-livet

Ta'n på kulerna!

Publicerad 2007-04-19 19:20:23 i Allmänt

Så säger jag till alla nu, känns det som: Yingen och Tigger måste utställningstränas och lära sig att hanteras på de mest intima sätt. Men det är en litet udda sak att säga till halvbekanta. Snart kommer vi att gå vidare i vår träning, då får jag börja säga samma sak till helobekanta, ska bli intressant. kan ju också verka som att jag håller på att hamna i den farliga åldern och bara tänker på snusk. Men det gör jag inte. Idag har jag t.ex. tänkt på följande: varför i allsin dar heter det mammut? och nu menar jag inte den där lustigheten med att det inte fanns några papputar, utan just mamm-UTT? Jag tycker att -ut är en så skum sak att sluta en djurbeteckning med. Och sen har jag tänkt på att det kanske trots allt är värt pengarna att beställa en Furminator (www.furminator.com), men den ska tydligen snart lanseras i Sverige så jag kanske väntar litet. (Eller också inte, j*klar vad den pejen fäller!!) Och så har jag begrundat det faktum att jag har varit gift i prexis 20 år och det kan jag för mitt liv inte begripa hur det har gått till, eftersom jag tror att jag inte är en dag äldre än 23 eller så. Ganska mycket har jag också tänkt att jag VILL ha godis, men jag har inte ätit nåt, det var ganska duktigt, och ganska nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela