Pelleskop-livet

Lessen i ögat

Publicerad 2007-04-19 19:24:17 i Allmänt

- det blev en mamma som jag träffade idag. Hon är mamma till en ung dam som går i min mellandotters klass och som dessutom gick samma valpkurs som jag och Nero. Den unga damen gick alltså med sin valp, hon var inte föremål för kursen. I alla fall så måste mamman torka sig i ygena upprepat när hon fick höra om min kära svarta buse - det tycker jag var fint, på nåt sätt. Hon ursäktade sig med att hon hade jobbat mycket och var trött, men för mig var det ändå en liten tröst att nån alldeles utomstående kan ägna honom en tår eller två - han var alldeles för speciell för att inte lämna ett tomrum efter sig.  

Kommentarer

Postat av: Modern

Publicerad 2007-04-20 20:04:55

Jag kan inte skicka mail, men detta kanske går. Vi har kallt men sol. Mormodern grejar och står i, hon är rask minsann, jag nästan skäms. Du har fullt upp ser jag, både med arbete och nöjen. Hälsa alla kram Modern

Postat av: Helena

Publicerad 2007-04-24 15:17:39

Tack för att du stöttar oss med dina fina kommentarer.Jag blir så glad att det är så många som bryr sig.
Jag förstår att du saknar Nero,jag vet inte hur jag skulle klara mig utan Vilda & Ella.
Men man vet ju att det blir så en dag men för Nero kom den dagen alldeles för tidigt.
*Kram*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela