Pelleskop-livet

Droppen Dripp och Droppen Drapp

Publicerad 2007-04-19 13:10:48 i Allmänt

och alla deras små kusiner härjar utanför fönstret idag. Pälsbollarna ligger utslagna på golvet och snarkar resp. snusar - ingen propsar på att få vara ute nån längre stund idag. Dessutom började jag dagen (efter att ha väckts av vattenmätarbytarmannen som blev utskälld - inte av mig men av kusarna) med ett kundalini-yogapass, det finns nog inget som hundarna blir tröttare av! De förstår inte alls vad jag har för mig, sitter ju mest stilla med stängda ögon och andas skumt med armarna i obekväma positioner, och sen ligger jag platt på golvet och sprattlar litet. Hade man sån uppmärksamhet från hundarna för jämnan så skulle man vara nöjd! Hur som helst - syftet med passet var att jag skulle bli pigg och det kanske jag blev också, jag vet inte riktigt för hundarna blev så jättetrötta och deras sovljud har en oerhört sövande effekt också på mig. Jag har dock arbetat någe lite (inte tillräckligt) samt dessutom anmält både Ying och Tigger till en inoff. utställning. Dags att vi börjar stå på egna ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela